Важлива інформація

Шановні мешканці!

Зміни щодо реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання Ви можете передати відповідним постачальникам послуг, звернувшись до пункту Довідково-інформаційної служби, розташованого при дільниці Вашого Управителя.

Нова можливість на сайті

Увага! Шановні користувачі сайту!

Ви можете внести показники лічильників та передати їх за допомогою нашого сайту, вибравши в меню опцію «Внесення показників лічильника».

Шановні наші клієнти! Доводимо до вашого відома, що відповідною постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, яка вступила в дію 08.07.2017 року, вилучено із структури тарифу КПТМ "Криворіжтепломережа" витрати на оплату банківських послуг та на автоматизацію прийому платежів і обробки інформації. Звертаємо вашу увагу, що розміри тарифів відповідно зменшені! Відтепер ви обираєте зручні та вигідні для вас сервіси оплати, та сплачуєте відповідно за їх послуги.
  • не потрібно кожен раз вказувати адресу
  • не потрібно вводити комунальний код
  • можливість прив’язати декілька адрес
Як приєднати адресу до акаунту соціальної мережі

Вибрати іншу адресу

Питання, що часто виникають:

Я точно знаю свою адресу, але бачу повідомлення, що така не існує
Декілька причин:
  • Перевірте чи вірно ви вказали адресу.
  • Доступ до перегляду інформації про суми нараховані можуть мати тільки ті особи, особисті рахунки яких наявні в системі "НОВА–КОМ". Тобто, якщо ви користуєтесь послугами наступних організацій.
  • За данною адресою не отримували комунальний код
Де можливо отримати комунальний код?
Для того, щоб отримати код, необхідно звернутись до пункту довідково–інформаційної служби "НОВА–КОМ", який розташований при Управителю, до дислокації якого відноситься Ваша квартира. Абоненти, які мешкають у приватному секторі, кооперативному та відомчому житлі можуть отримати код у пункті довідково–інформаційної служби свого району.